Sfinte Ierarhe Nectarie, roagă-te lui Hristos Dumnezeu pentru noi.

Sfinte Ierarhe Nectarie, roagă-te lui Hristos Dumnezeu pentru noi.
"Înainte de a-ţi trimite crucea pe care o duci, Dumnezeu a privit-o cu ochii Săi cei preafrumoşi, a examinat-o cu raţiunea Sa dumnezeiască, a verificat-o cu dreptatea Sa neajunsă, a încălzit-o în inima Sa cea plină de iubire, a cântărit-o în mâinile Sale pline de afecţiune, ca nu cumva să fie mai grea decât poţi duce. Şi după ce a măsurat curajul tău, a binecuvântat-o şi ţi-a pus-o pe umeri. Deci o poţi duce. Ţine-o bine, şi urcă de pe Golgota spre Înviere!"

marți, 17 ianuarie 2017

Cerşetorul
By Elyoñ
Şi ai trecut de multe ori pe lângă mine
Nici că mă observai, priveam la tine
O pâine am cerut, nimic mai mult
Şi dacă am cerut, poate că n-am avut!...

Şi te vedeam parcând maşini luxoase
Vorbeşti la telefon, trăieşti în patru case
Oftezi mereu când vezi mână întinsă
Dar milă nu-ţi trezesc, eşti prea închisă!...
Căldură nu mai am, fără de soare
Strada îmi este casă, alinare
Toţi mă privesc cu ură, dispreţul tot mai mare
Aşa e dat să fie, aşa e oare?!...
Plângând, zic doamne, asta e dreptate?
Nu-s oameni, toţi sunt fiare, cum se poate?!
Păşim acelaşi loc, un suflet, scurtă viaţă
Dar urna sorţii e nedreaptă, dimineaţă!...
[Autor: Ioan Aciobanitei-09.01.2017]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu