Sfinte Ierarhe Nectarie, roagă-te lui Hristos Dumnezeu pentru noi.

Sfinte Ierarhe Nectarie, roagă-te lui Hristos Dumnezeu pentru noi.
"Înainte de a-ţi trimite crucea pe care o duci, Dumnezeu a privit-o cu ochii Săi cei preafrumoşi, a examinat-o cu raţiunea Sa dumnezeiască, a verificat-o cu dreptatea Sa neajunsă, a încălzit-o în inima Sa cea plină de iubire, a cântărit-o în mâinile Sale pline de afecţiune, ca nu cumva să fie mai grea decât poţi duce. Şi după ce a măsurat curajul tău, a binecuvântat-o şi ţi-a pus-o pe umeri. Deci o poţi duce. Ţine-o bine, şi urcă de pe Golgota spre Înviere!"

joi, 4 aprilie 2013


Daca ai o mama !!!


Daca mai ai o mama azi pe lume
Alearga-acum la ea de poti
Aseaza-te-n genunchi si-i spune:
Mai iarta-ma maicuta daca poti..

Stiu c-am gresit de multe ori in viata
Si te-am uitat maicuta uneori
Dar astazi lacrimile-ti de pe fata
Vreau sa le sterg cu petale de flori.

Ai stat la capataiul meu de multe ori
Chiar ai uitat de tine cateodata
Dar astazi mama vin c-un brat de flori
Mai iarta-ma maicuta doar o data.

Daca mai ai o mama azi in viata
Nu-i mai lasa lacrimi pe fata
Saruta-i mana-mbatranita
Si fata de lacrimi cernita.

Azi este ziua cand poti sa-i oferi
O floare-n dar si mangaieri...
Nu la mormant ii trebuie trandafirii
Ci in casuta in care te-a crescut.

Alearga azi la mama ta acasa
Nu cred ca si-ar dori mai mult ceva
Decat s-o iei usor in brate
Si sa-i soptesti: nu te-am uitat MAICUTA MEA !!! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu