Sfinte Ierarhe Nectarie, roagă-te lui Hristos Dumnezeu pentru noi.

Sfinte Ierarhe Nectarie, roagă-te lui Hristos Dumnezeu pentru noi.
"Înainte de a-ţi trimite crucea pe care o duci, Dumnezeu a privit-o cu ochii Săi cei preafrumoşi, a examinat-o cu raţiunea Sa dumnezeiască, a verificat-o cu dreptatea Sa neajunsă, a încălzit-o în inima Sa cea plină de iubire, a cântărit-o în mâinile Sale pline de afecţiune, ca nu cumva să fie mai grea decât poţi duce. Şi după ce a măsurat curajul tău, a binecuvântat-o şi ţi-a pus-o pe umeri. Deci o poţi duce. Ţine-o bine, şi urcă de pe Golgota spre Înviere!"

marți, 30 octombrie 2018

Sunt o oaie mititica
Sunt o oaie mititică
În acest frumos decor,
Dar nu am teamă, nu am frică,
Cu mine e Blândul Păstor.

El mă paşte, mă adapă
Şi cu drag mă îngrijeşte,
Eu sunt oaia Lui cea dragă
Şi de rău mă ocroteşte.
Am fost plâns de-ngropăciune,
Dar mi-a dat zile senine,
Să mă scoată la păşune
Şi-a pus viaţa pentru mine.
E cu mine în tot ceasul
Zi şi noapte, tot mereu,
Ca să nu vină vrăjmaşul
Şi să ia sufletul meu.
Pentru-aceasta sunt cuminte,
Îl ador şi Îl iubesc,
Vocea Lui o am în minte
Şi oriunde-L însoţesc.
Îmi dă ce-i mai bun sub soare
Îmi dă pace, îmi dă Har,
Îmi dă apă din izvoare
Şi viaţa veşnică în dar.
Sunt o oaie mititică
Şi aşa voi fi mereu,
Dar nu am teamă, nu am frică,
Păstorul meu e Dumnezeu.
de.Luca Ionel Branislav

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu