Sfinte Ierarhe Nectarie, roagă-te lui Hristos Dumnezeu pentru noi.

Sfinte Ierarhe Nectarie, roagă-te lui Hristos Dumnezeu pentru noi.
"Înainte de a-ţi trimite crucea pe care o duci, Dumnezeu a privit-o cu ochii Săi cei preafrumoşi, a examinat-o cu raţiunea Sa dumnezeiască, a verificat-o cu dreptatea Sa neajunsă, a încălzit-o în inima Sa cea plină de iubire, a cântărit-o în mâinile Sale pline de afecţiune, ca nu cumva să fie mai grea decât poţi duce. Şi după ce a măsurat curajul tău, a binecuvântat-o şi ţi-a pus-o pe umeri. Deci o poţi duce. Ţine-o bine, şi urcă de pe Golgota spre Înviere!"

sâmbătă, 7 septembrie 2013

O LUME SUPERFICIALA



Avem case mai mari, dar familii mai mici.
Mai multă medicină, dar mai puţină sănătate.
Mai mulţi experţi şi totuşi mai multe probleme.
Avem clădiri mai mari, dar suflete mai mici.
Autostrăzi mai largi, dar minţi mai înguste.
Case mai frumoase, dar cămine destrămate.
Avem mai multe funcţii, dar mai puţină pricepere.
Mai multe cunoştinţe, dar mai puţină înţelepciune.
Ne-am multiplicat averile, dar ne-am redus valorile.
Avem mai multe legi şi totuşi mai multă anarhie.
Cunoaştem mai multe teorii dar avem mai puţină experienţă.
Cunoaştem mai multe strategii dar totuşi avem mai puţine zile.
Am construit mai multe calculatoare, dar comunicăm din ce în ce mai puţin.
Avem mai mulţi prieteni virtuali dar mai puţini reali.
Avem mai multă tehnologie a maşinii dar mai puţină îndemânare a omului.
Avem mai multe arme dar mai puţină siguranţă.
Avem mai multe averi şi totuşi mai mult egoism.
Am ajuns până la lună şi înapoi, dar cărarea până la vecinul nostru nu o mai cunoaştem.
Am cucerit lumea întreagă, dar încă nu ne-am găsit pe noi înşine.
Am atins culmea ştiinţei dar nu avem leac pentru o inimă aşa mică.
Preocupaţi de mijloacele existenţei, uităm de scopurile ei.
Ne îngrijim prea mult de cele pământeşti şi nu le mai vedem pe cele cereşti.
Ne îngrijorează prea mult ziua de mâine încât nu o mai trăim pe cea de azi.
Vorbim mai mult dar simţim mai puţin.
Avem mai multe relaţii bazate pe interes dar mai puţine pe sentiment.
Urâm mai mult, iubim mai puţin.
Trăim timpuri cu mai multă libertate şi totuşi suntem mai robiţi.
Avem mai multe oportunităţi dar mai puţină fericire.
Am realizat mai multe, dar totuşi avem mai puţină satisfacţie.
Trăim într-o lume digitală în care s-au pierdut adevăratele valori. Interesele înăbuşă sentimentul, banul primează dragostea…

Sunt nişte vremuri în care sunt prea multe vitrine, dar nimic în interior.

toamna photo image-f1950846797409d2457ca3ba04fe8.jpg

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu