Sfinte Ierarhe Nectarie, roagă-te lui Hristos Dumnezeu pentru noi.

Sfinte Ierarhe Nectarie, roagă-te lui Hristos Dumnezeu pentru noi.
"Înainte de a-ţi trimite crucea pe care o duci, Dumnezeu a privit-o cu ochii Săi cei preafrumoşi, a examinat-o cu raţiunea Sa dumnezeiască, a verificat-o cu dreptatea Sa neajunsă, a încălzit-o în inima Sa cea plină de iubire, a cântărit-o în mâinile Sale pline de afecţiune, ca nu cumva să fie mai grea decât poţi duce. Şi după ce a măsurat curajul tău, a binecuvântat-o şi ţi-a pus-o pe umeri. Deci o poţi duce. Ţine-o bine, şi urcă de pe Golgota spre Înviere!"

duminică, 26 august 2012


Picur de liniste !

Mama începutului bun este IERTAREA duşmanilor ştiuţi şi neştiuţi iar FIICELE acesteia sunt:
• iertarea răului făcut de duşmani;
• nepomenirea răului făcut de duşmani;
• iubirea duşmanilor.

Religious Comments Pictures

RUGĂCIUNEA DE IERTARE A DUŞMANILOR

Doamne IISUSE HRISTOASE, Fiul lui Dumnezeu ascultă umila şinevrednica mea rugăciune a nevrednicului, păcătosului robului Tău(roabei Tale) (numele de botez…). Mă rog din toată fiinţa mea, din totsufletul meu, din toată inima mea, din toată mintea mea din tot cugetulmeu, din toate simţurile mele şi din toate mădularele mele, dă-mi putereade a ierta pe toţi duşmanii mei ştiuţi şi neştiuţi şi dă-mi darul şi harul şi puterea de a nu mai ţine minte răul şi de a nu-i pomeni pe cei care mi l-aufăcut, mi-l fac şi mi-l vor face oamenii pe acest pământ, să iubesc pe toţiduşmanii mei şi să-mi aduc aminte veşnic de toate binefacerile PreasfinteiTreimi pe care mi Le-a făcut, mi Le face şi mi Le va face în veaculveacului. Îi iert Doamne din toată inima mea şi iartă-mă şi pe mine cu totce am greşit în Faţa TA în toată viaţa mea. Amin.Cei care nu iartă când zic prima dată această rugăciune pot să o zicăşi în fiecare seară până când simt ei că au iertat cu adevărat din tot sufletul
şi din toată inima.

Religious Comments Pictures

Cele mai puternice arme împotriva răului sunt: smerenia, semul Sfintei Cruci, Împărtăşania, ascultarea de duhovnic, iertarea duşmanilor, pocăinţa dreaptă şi spovedania curată.

DUMNEZEU SĂ NE AJUTE SĂ NE MÂNTUIM SUFLETUL!
 
Rugăciunea Sf. Ioan Gură de Aur înainte de citirea din Sfintele cărţi!


Doamne, Iisuse Hristoase, deschide-mi mie ochii inimii,
ca să ascult cuvîntul Tău şi să-l înţeleg pe el şi să fac voia Ta, 
că străin sînt eu pe pămînt.
Să nu ascunzi de mine poruncile Tale, ci să-mi descoperi ochii 
ca să văd minunile din Legea Ta.
Arată-mi mie cele nearătate şi cele ascunse ale înţelepciunii Tale.

Spre Tine nădăjduiesc, Doamne, Dumnezeul meu,
ca să-mi luminezi mintea şi gîndul cu lumina înţelegerii Tale,
ca nu numai să citesc cele scrise, ci să le şi împlinesc.
Ca nu spre osîndă să citesc vieţile şi cuvintele Sfinţilor,
ci spre înnoire şi luminare, spre sfinţire, spre mîntuirea sufletului
şi spre moştenirea vieţii veşnice.
Că Tu eşti luminarea celor ce zac întru întuneric 
şi de la Tine este toată darea cea bună şi tot darul cel desăvîrşit.
Slavă Tatălui şi Fiului şi Sfîntului Duh.
Amin.
Photo Sharing

Cântare de laudă la Sfântul Ioan Gură de Aur 
Sfinte Părinte Ioane, trîmbiţă cu aur ferecată, 
Tu omenirii milostivirea lui Dumnezeu O ai vestit.
Milostivire minunată, care şi pe cei mai păcătoşi îi cuprinde, 
Milostivire minunată ce covîrşeşte lumina Soarelui, 
Uimind pămîntul, şi tot crugul cel ceresc. 
O, înfricoşată milostivire 
Ce pogori de pe Golgota însîngerată, 
De la Mîntuitorul Răstignit 
Care iartă crimele omenirii 
O, cutremurătoare milostivire, iertare şi slavă, 
Milostivire pe care o cîntă îngerii
Şi care întreaga zidire adapă. 
Doar Sfinţii cu adevărat o slăvesc pe aceasta, 
Pe ea care vindecă de toată boala, 
Pe ea, bucuria umililor, 
Şi nebunie tuturor înţelepţilor acestei lumi. 
Ea, vindecarea trufaşilor şi pedeapsa deşerţilor;
Ea, milostivirea lui Dumnezeu de care se bucură făptura; 
Ea care îmbălsămează suflul pămîntului, 
Ea care spală toate nelegiuirile lui. 
Această milostivire mai înainte de Hristos Necunoscută, 
Această veşnică lumină de la Hristos a răsărit. 
O, învăţătorule a milostivirii lui Dumnezeu, 
Sfinte Părinte Ioane Gură de Aur,
Roagă-te lui Hristos Dumnezeu 
Ca să dea iertare păcatelor noastre!
Amin!

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu