Sfinte Ierarhe Nectarie, roagă-te lui Hristos Dumnezeu pentru noi.

Sfinte Ierarhe Nectarie, roagă-te lui Hristos Dumnezeu pentru noi.
"Înainte de a-ţi trimite crucea pe care o duci, Dumnezeu a privit-o cu ochii Săi cei preafrumoşi, a examinat-o cu raţiunea Sa dumnezeiască, a verificat-o cu dreptatea Sa neajunsă, a încălzit-o în inima Sa cea plină de iubire, a cântărit-o în mâinile Sale pline de afecţiune, ca nu cumva să fie mai grea decât poţi duce. Şi după ce a măsurat curajul tău, a binecuvântat-o şi ţi-a pus-o pe umeri. Deci o poţi duce. Ţine-o bine, şi urcă de pe Golgota spre Înviere!"

duminică, 26 august 2012


SLAVA TIE MAICUTA DRAGA !

Preacurată Fecioară , Împărăteasa cerului şi a pământului! 


Cântând nenumăratele tale milostiviri , minuni, şi apariţii pe care le-ai dăruit lumii întregi , îngenunchem înaintea ta şi cu inimile pline de evlavie îţi mulţumim Preacurată Fecioară , şi ne rugăm ţie , îţi cântăm şi slăvim numele tău şi te rugăm stăruitor să nu ne alungi şi să-ţi întorci faţa de la noi .Salvează-ne , ocroteşte-ne şi păzeşte-ne pe noi toţi cei care am căzut în păcate , ajută-ne să trăim în pace , alungă răutatea din noi ca să urmăm calea cea dreaptă , pogoară mila în sufletele copiilor noştri , păstreză-ne în dreapta credinţă pentru ca să putem rosti întotdeauna rugăciunile noastre către tine , ceea ce eşti mai presus decât cerurile şi mai curată decât lumina soarelui.



O,Preacurată Fecioară Maica a lui Dumnezeu cel atotputernic , mijlocitoare şi ocrotitoare a tuturor celor ce aleargă către tine!Priveşte de la înălţimea sfinţeniei tale spre mine păcătosul care îngenunchez înaintea sfintei tale icoane , ce prezintă preacurat chipul tău, auzi rugăciunea mea cea fierbinte şi du-o înaintea Fiului tău iubit , Domnul nostru Iisus Hristos .Imploră-L să-mi lumineze sufletul meu cel întunecat cu lumina milei sale divine şi astfel să pot scăpa din orice nevoie , necaz sau suferinţă.Roagă- L să mă ajute să trăiesc în linişte şi pace , şi să-mi dăruiască sănătate sufletului şi trupului iar inima mea să-şi găsească liniştea.Roagă-L să mă înveţe să fac mereu fapte bune , să şteargă din mintea mea amintirile prosteşti , învaţă-mă să respect toate poruncile Sale , pentru ca să scap de chinurile veşnice şi să nu fiu oprit să intru în Împărăţia Sa Cerească a lui Dumnezeu.
O, Preasfântă Maică a lui Dumnezeu !Tu care eşti bucuria tuturor celor suferinzi ascultă-mă pe mine care sufăr!Tu care eşti numită ,,Cea care alină supărările’’aină-mi necazurile mele !Tu Rug aprins , ocroteşte lumea şi salvează-ne pe toţi , de săgeţile arzătoare şi vătămătoare ale duşmanilor!Tu, Salvatoarea celui piedut , nu mă lăsa să mă pierd în adâncul păcatelor mele!Căci după Dumnezeu tu eşti întreaga mea speranţă şi ocrotire .În această viaţă te rog să fii apărătoarea mea şi mediatoarea mea privitor la viaţa veşnică înaintea Fiului tău preaiubit , Domnul nostru Iisus hristos .Iar eu te voi respecta , 
Preasfântă Maică a lui Dumnezeu şi preabinecuvântată Fecioară Maria până la sfârşitul vieţii mele.Amin.



Lăudată să fii Preabuna Maică a Domnului Iisus Hristos;
Lăudată să fii Preacurată şi Pururea Fecioară;
Lăudată să fii Preacinstită;
Lăudată să fii Preabinecuvântată;
Lăudată să fii Prealuminată;
Lăudată să fii Preastrălucită;
Lăudată să fii Preasfântă Fecioară Maria!
Preamarită, PreaLăudată, şi Preafrumoasă Fecioară Maria şi Maica Domnului nostru Iisus Hristos, Binecuvântată să fii, cu toţi Cei din Sfântul Tău Sobor şi de toţi Cei din Sfânta Împărăţie a Cerurilor, care-L slăvesc pe Dumnezeu, întotdeauna acum şi pururea şi-n vecii vecilor Amin!

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu