Sfinte Ierarhe Nectarie, roagă-te lui Hristos Dumnezeu pentru noi.

Sfinte Ierarhe Nectarie, roagă-te lui Hristos Dumnezeu pentru noi.
"Înainte de a-ţi trimite crucea pe care o duci, Dumnezeu a privit-o cu ochii Săi cei preafrumoşi, a examinat-o cu raţiunea Sa dumnezeiască, a verificat-o cu dreptatea Sa neajunsă, a încălzit-o în inima Sa cea plină de iubire, a cântărit-o în mâinile Sale pline de afecţiune, ca nu cumva să fie mai grea decât poţi duce. Şi după ce a măsurat curajul tău, a binecuvântat-o şi ţi-a pus-o pe umeri. Deci o poţi duce. Ţine-o bine, şi urcă de pe Golgota spre Înviere!"

duminică, 26 august 2012


Plângerile sufletului



Doamne, lasă-mă, să vin în gradina casei Tale,
Să culeg la Înviere de pe haina Ta petale.
Să le-arunc jos, pe pământ, mirul să îl parfumeze,
Crucea să le fie semn după care să Te-urmeze.
Te rog, braţele deschide, când genunchii mi îndoi,
Fiindcă nu ştiu să mă rog şi Te fac să plângi cu ploi.
Spune-mi, că mă mai iubeşti; din pământ capu'-mi ridică,
Spune-mi, că mă mai aştepţi, de păcat să-mi fie frică.
Să visez la întâlnire ... Hai, deschide-mi poarta, Doamne!
Nu degeaba Ţi-au bătut în sfinţenie piroane!
M-am întors acum la Tine de păcate biciuit
Şi din patimi am coroană, dar cu Tine le-am zdrobit.
Varsă-Ţi harul peste mine, Săptămână Luminată,
Să nu ştiu ce-i rătăcirea, să se lase căutată.
Doamne, dă-mi sute de îngeri să mă apere de trup,
Să Îţi dau sufletul veşnic şi din rai să mă înfrupt!
Cu fiască supunere întru Domnul
RamonaBV 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu