Sfinte Ierarhe Nectarie, roagă-te lui Hristos Dumnezeu pentru noi.

Sfinte Ierarhe Nectarie, roagă-te lui Hristos Dumnezeu pentru noi.
"Înainte de a-ţi trimite crucea pe care o duci, Dumnezeu a privit-o cu ochii Săi cei preafrumoşi, a examinat-o cu raţiunea Sa dumnezeiască, a verificat-o cu dreptatea Sa neajunsă, a încălzit-o în inima Sa cea plină de iubire, a cântărit-o în mâinile Sale pline de afecţiune, ca nu cumva să fie mai grea decât poţi duce. Şi după ce a măsurat curajul tău, a binecuvântat-o şi ţi-a pus-o pe umeri. Deci o poţi duce. Ţine-o bine, şi urcă de pe Golgota spre Înviere!"

joi, 1 noiembrie 2018

. PANA CAND...
Pana cand tot fugi de Mine, pana cand Ma ocolesti? Pana cand iti umpli mintea cu desertaciuni lumesti? Pana cand Ma lasi afara, neprimindu-Ma in gand? Pana cand sa-ti bat la usa, spune-Mi draga, pana cand?
Te-am eliberat de patimi, te-am spalat printr-un Botez, Ti-am dat o credinta dreapta, daruindu-ti Sfantul Crez, Dar tu fugi mereu de Mine, sa Ma cauti, nici un gand! Iar Eu Ma tot uit la tine si Ma-ntreb: "Dar pana cand?
In zadar vorbesti de Mine, in zadar Ma zugravesti, In zadar indemni pe altii, in zadar te obosesti, Daca nu vorbesti cu Mine, in camara-n rugaciune, Totul e ca pleava-n aer, totul e desertaciune!
Ce te temi sa-Mi stai de vorba, crezi ca o sa-ti cer ceva? Stii tu slava Mea din ceruri, stii tu bogatia Mea?, N-am nevoie de la tine nici macar de-un varf de ac: NU SUNT TOATE ALE MELE, OARE, NU CHIAR EU LE FAC?
Te astept la rugaciune, sa te-ndestulez de Har, Altfel, totul e degeaba, altfel, totu-i in zadar. Pune mana si te roaga, fugi de tot ce n-are rost, Si o sa-ti arat in Ceruri, locuri unde n-ai mai fost!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu