Sfinte Ierarhe Nectarie, roagă-te lui Hristos Dumnezeu pentru noi.

Sfinte Ierarhe Nectarie, roagă-te lui Hristos Dumnezeu pentru noi.
"Înainte de a-ţi trimite crucea pe care o duci, Dumnezeu a privit-o cu ochii Săi cei preafrumoşi, a examinat-o cu raţiunea Sa dumnezeiască, a verificat-o cu dreptatea Sa neajunsă, a încălzit-o în inima Sa cea plină de iubire, a cântărit-o în mâinile Sale pline de afecţiune, ca nu cumva să fie mai grea decât poţi duce. Şi după ce a măsurat curajul tău, a binecuvântat-o şi ţi-a pus-o pe umeri. Deci o poţi duce. Ţine-o bine, şi urcă de pe Golgota spre Înviere!"

sâmbătă, 20 octombrie 2012

CANDELA SFÂNTĂ

Candelă Sfântă,
Ce-mi luminezi cărarea
Şi-mi numeri paşii
Către infinit . . .
Nu te răci, nu-Ţi stinge lumânarea;
Condu-mă în lumină,
Spre sfinte veşnicii.
Candelă Sfântă,
Ce-mi luminezi fiinţa
Şi scoti din ea, ce e întunecos,
Tu luminează-mă 'năuntru,
Ca să-Ţi rămân pe cale,
Umil, curat şi credincios.
Candelă Sfântă,
Ce-mi luminezi iubirea
Să-şi poarte-aroma
Spre patria Ta,
Ajută-mă şi-n noapte
Să-mi port încredinţarea,
Să am sfântul parfum
Din sfânt' mireasma Ta.
Candelă Curată,
Ce-mi ţii curată calea
Spre veşnicii s-ajung
Prin sfântă luminarea Ta
Tu, ţine-mă-n lumina-Ţi
Ca eu să văd cărarea;
Cărarea luminată,
De sfânt', lumina Ta.
Candelă Curată,
Lumină-a Cincizecimii,
În vrednicie sfântă
În vasu-mi să Te port
S-ajung curat din Tine,
Pe sfânta Ta cărare
În sfântă umilinţă,
Prea Sfinte, Savaot

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu