Sfinte Ierarhe Nectarie, roagă-te lui Hristos Dumnezeu pentru noi.

Sfinte Ierarhe Nectarie, roagă-te lui Hristos Dumnezeu pentru noi.
"Înainte de a-ţi trimite crucea pe care o duci, Dumnezeu a privit-o cu ochii Săi cei preafrumoşi, a examinat-o cu raţiunea Sa dumnezeiască, a verificat-o cu dreptatea Sa neajunsă, a încălzit-o în inima Sa cea plină de iubire, a cântărit-o în mâinile Sale pline de afecţiune, ca nu cumva să fie mai grea decât poţi duce. Şi după ce a măsurat curajul tău, a binecuvântat-o şi ţi-a pus-o pe umeri. Deci o poţi duce. Ţine-o bine, şi urcă de pe Golgota spre Înviere!"

duminică, 28 octombrie 2012


Invocația Binecuvântării

 
 
 
Doamne Dumnezeul meu
Care eşti pretutindeni
Care ai fost
 În toate cele făcute
Şi care vei fi
În tot ce încă este de creat
Binecuvântează Doamne
Clipa aceasta
Şi locul acesta.
Binecuvântează, Doamne
Lumina din ochii mei
Aerul din pieptul meu
Apa din trupul meu
Pământul de sub picioarele mele
Binecuvântează, Doamne
Pe cei pe care îi ating
Îi simt, Îi aud
Şi îi iubesc,
Şi pe cei care mă iubesc
Mă aud, mă simt şi mă ating.
Binecuvântează,  Doamne
Tot ce este în mine
Şi tot ce este împrejurul meu
Prin marea ta Putere
Şi prin marea ta Iubire
Aici şi Acum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu