Sfinte Ierarhe Nectarie, roagă-te lui Hristos Dumnezeu pentru noi.

Sfinte Ierarhe Nectarie, roagă-te lui Hristos Dumnezeu pentru noi.
"Înainte de a-ţi trimite crucea pe care o duci, Dumnezeu a privit-o cu ochii Săi cei preafrumoşi, a examinat-o cu raţiunea Sa dumnezeiască, a verificat-o cu dreptatea Sa neajunsă, a încălzit-o în inima Sa cea plină de iubire, a cântărit-o în mâinile Sale pline de afecţiune, ca nu cumva să fie mai grea decât poţi duce. Şi după ce a măsurat curajul tău, a binecuvântat-o şi ţi-a pus-o pe umeri. Deci o poţi duce. Ţine-o bine, şi urcă de pe Golgota spre Înviere!"

duminică, 22 iulie 2012


DOR DE TARA
Ne-am ratacit prin lume,prin zari necunoscute
Am adunat in inimi,trairi si doruri multe
Dar n-am uitat nicicand de-o tara Romania,
Caci ea ne este mama,ea ne este glia.

Cu totii am luptat s-avem viata frumoasa,
Si am plecat departe lasand a noastra casa,
Iar inima acum,ne este impartita,
In locul de acum si tara mult iubita.

Adeseori se-ntampla sa vrei sa te intorci,
In tara ta frumoasa,unde sa canti sa joci,
O hora romaneasca,de care n-ai uitat,
Sa stai mult la palavre,ziua pe-nserat...

Cand toti taranii vin,se-ntorc seara acasa
Cu fata obosita dar inima voioasa,
Si vezi ca viata-i grea si-i greu sa fii roman
Dar esti in tara ta,si tu poti fi stapan.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu