Sfinte Ierarhe Nectarie, roagă-te lui Hristos Dumnezeu pentru noi.

Sfinte Ierarhe Nectarie, roagă-te lui Hristos Dumnezeu pentru noi.
"Înainte de a-ţi trimite crucea pe care o duci, Dumnezeu a privit-o cu ochii Săi cei preafrumoşi, a examinat-o cu raţiunea Sa dumnezeiască, a verificat-o cu dreptatea Sa neajunsă, a încălzit-o în inima Sa cea plină de iubire, a cântărit-o în mâinile Sale pline de afecţiune, ca nu cumva să fie mai grea decât poţi duce. Şi după ce a măsurat curajul tău, a binecuvântat-o şi ţi-a pus-o pe umeri. Deci o poţi duce. Ţine-o bine, şi urcă de pe Golgota spre Înviere!"

miercuri, 20 februarie 2013


Nu-ţi aminti, Doamne, de fărădelegile noastre.
Dintru adâncuri strig către tine, Doamne,
Doamne, ascultă glasul meu!
Pleacă-ţi urechea ta la glasul rugăciunii mele. R.
Dacă te-ai uita la fărădelegi, Doamne,
Doamne, cine ar mai rămâne în viaţă?
La tine însă este iertare, de aceea ne temem de tine. R.
Eu nădăjduiesc în Domnul,
sufletul meu se încrede în cuvântul său.
Sufletul meu îl aşteaptă pe Domnul,
mai mult decât aşteaptă străjerii ivirea zorilor. R.
Să nădăjduiască Israel în Domnul,
căci la Domnul se află îndurare şi mântuire deplină.
El va mântui pe Israel de toate fărădelegile sale

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu