Sfinte Ierarhe Nectarie, roagă-te lui Hristos Dumnezeu pentru noi.

Sfinte Ierarhe Nectarie, roagă-te lui Hristos Dumnezeu pentru noi.
"Înainte de a-ţi trimite crucea pe care o duci, Dumnezeu a privit-o cu ochii Săi cei preafrumoşi, a examinat-o cu raţiunea Sa dumnezeiască, a verificat-o cu dreptatea Sa neajunsă, a încălzit-o în inima Sa cea plină de iubire, a cântărit-o în mâinile Sale pline de afecţiune, ca nu cumva să fie mai grea decât poţi duce. Şi după ce a măsurat curajul tău, a binecuvântat-o şi ţi-a pus-o pe umeri. Deci o poţi duce. Ţine-o bine, şi urcă de pe Golgota spre Înviere!"

sâmbătă, 9 iunie 2012


 poezii

Un Suflet

Un suflet nevinovat,
Ramane intotdeauna nepatat,
Sufletul de este bucuros
Il are pe Hristos.
Sufletul care este incercat,
Il cheama pe Dumnezeu
In ajutor mereu…
Un suflet chinuit
Este de Dumnezeu iubit.
Un suflet, care plange,
Se va bucura de Tine…
Un suflet curat,
Il lauda pe Dumnezeu neincetat.
http://i43.servimg.com/u/f43/16/63/02/65/th/iisusi10.jpg
Un suflet care lupta
Vrea ca raul sa-nvinga.
Sufletul care nu se da batut
Nu este niciodata invins.
Sufletul care pe acest pamant este sarac…
Neiubit si alungat
De tine Doamne este primit,
Ajutat si bogat
Sufletul care este trist
Nu s-a lasat de Hristos atins.

Toate trec si nimic bun nu iti las

Sa poti ajuta pe cineva chiar si cu o vorba buna
Atunci cand tu ai mai mare nevoie de ea!
Sa faci pe cineva sa zambeasca ,
Chiar daca sufletul tau iti plange!
Viseaza cand altii nu mai pot sa o faca;
Intinde tu mana….
Cand altii vor sa o retraga
Sa fie in jurul tau lumina,
Cand altii in intuneric se afla!
Sa dai si lor din lumina ta
Asta daca vor sa o vada…
Sa fii tu insuti si atat
Si poti castiga mai mult.
Dar timpul trece pe langa tine
Prea mult in lume ratacesti;
Si fericirea o cauti
Nestiind pe ce drum mergi
Sau cine esti,
Si zi de zi alergi
Dar te dezamagesti la fiecare pas,
Ca toate trec si nimic bun nu iti las
Decat o lacrima amara pe obraz
Si in suflet un oftat…

Sa faci din sufletul meu o casa a Ta!

Doamne ajuta-ma sa imi tin sufletul curat,
In lumea aceasta plina de rautate si pacat;
De rautatea oamenilor sa nu-mi fie atins ,
Nici de ei invins!
Sa fie sufletul meu
Ca un fluture zburator,
In lume calator…
Plin de speranta si de dor;
Nevinovat ca porumbelul;
Si doritor de bine asa cum doresc ingerii cerul.
Sa faci din sufletul meu
O casa in care sa locuiesti Tu mereu!
Sa ma ridici cand imi este greu
Si sa imi stergi lacrima grea
De pe fata mea.
Ajuta-ma sa merg pe al Tau drum,
Intareste-ma ca si pana acum.
Ajuta-ma sa-i ajut la randul meu,
Pe cei care sunt la greu.
O Doamne te rog sa ma faci un zambet,
Pe fata celui ce plange.
Da-mi o lumina, dintr-o stea
Sa luminez pe cel care are viata intunecata si grea!
Sa ii dau speranta,
Si pofta de viata
Ca viata pe care ne-ai dat-o in dar
Este al tau har!
Sa le arat mereu,
Ca nimic nu este greu
Cand te au pe tine Dumnezeu!

Georgiana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu