Sfinte Ierarhe Nectarie, roagă-te lui Hristos Dumnezeu pentru noi.

Sfinte Ierarhe Nectarie, roagă-te lui Hristos Dumnezeu pentru noi.
"Înainte de a-ţi trimite crucea pe care o duci, Dumnezeu a privit-o cu ochii Săi cei preafrumoşi, a examinat-o cu raţiunea Sa dumnezeiască, a verificat-o cu dreptatea Sa neajunsă, a încălzit-o în inima Sa cea plină de iubire, a cântărit-o în mâinile Sale pline de afecţiune, ca nu cumva să fie mai grea decât poţi duce. Şi după ce a măsurat curajul tău, a binecuvântat-o şi ţi-a pus-o pe umeri. Deci o poţi duce. Ţine-o bine, şi urcă de pe Golgota spre Înviere!"

vineri, 15 martie 2013


Adevaratele minuni

Un tanar fara credinta spunea mereu ca el nu crede in minuni . Dar intr-o zi , mergand pe strada , a intalnit un om , care , plimbandu-se incet , se oprea la tot pasul si , privind in dreapta si in stanga , exclama intruna :

- Doamne , ce minune ! Ce minunatii mi-a fost dat sa vad !
-Nu te supara , a intrebat necredinciosul , dar la ce te uiti si te minunezi asa de tare ?
-Cum la ce ? La floarea aceasta minunata ! Si la copacul de acolo , si , uite , priveste norii , cat sunt de frumosi !
-Ce ti-e omule , a mai spus necredinciosul n-ai mai vazut flori sau copaci pana acum ? Ce , pana acum nu te-ai mai uitat niciodata pe cer sa vezi norii si pasarile zburand ?
-Nu ! a raspuns omul .
Vezi dumneata , pana astazi am fost orb din nastere . Insa , cu o saptamana in urma , familia m-a adus in acest oras la un medic celebru care m-a operat si m-am vindecat complet
De cand am iesit din spital , ma plimb insa pe strazi si nu ma mai satur sa privesc atatea lucruri frumoase , aceste minuni .
Dumneata poate ca , vazand in fiecare zi florile , copacii , oamenii din jurul tau , nici nu mai realizezi cat este de minunata aceasta lume , cat este de uimitoare .
Dar eu , eu o vad pentru prima oara si , crede-ma , niciodata nu mi-am imaginat ceva atat de frumos .
Multumesc lui Dumnezeu pentru toate aceste lucruri frumoase pe care Le-a creat si pentru faptul ca mi-a ajutat sa pot , in sfarsit , sa le vad si eu si sa ma bucur de ele .
Dar daca tot ne-am intalnit , spune-mi incotro gasesc o biserica , fiindca vreau sa multumesc Domnului pentru minunea care a facut-o astazi cu mine .
Impresionat de cuvintele omului , necredinciosul l-a insotit pe acesta pana la o bisericuta apropiata . Au intrat impreuna si au inceput sa se roage incet .
In sufletul sau, omul necredincios pana atunci a inteles ca nu lumea era de vina , ci el . Toate erau pline de frumusete , toate erau minuni , dar el nu stia sa le vada .
Trecea pe langa ele , fara sa le observe .

Ce minune este mai frumoasa decat o floare ce se deschide , oferindu-si parfumul
Ce minune este mai mare decat dragostea si devotamentul unei mame pentru copilul ei .

Adevaratele miracole nu trebuie sa le vezi , ci sa le simti .
Si in orice crestin se intampla un miracol atunci cand , apropiindu-se de ceilalti prin dragoste , simte cum se apropie de Dumnezeu .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu