Sfinte Ierarhe Nectarie, roagă-te lui Hristos Dumnezeu pentru noi.

Sfinte Ierarhe Nectarie, roagă-te lui Hristos Dumnezeu pentru noi.
"Înainte de a-ţi trimite crucea pe care o duci, Dumnezeu a privit-o cu ochii Săi cei preafrumoşi, a examinat-o cu raţiunea Sa dumnezeiască, a verificat-o cu dreptatea Sa neajunsă, a încălzit-o în inima Sa cea plină de iubire, a cântărit-o în mâinile Sale pline de afecţiune, ca nu cumva să fie mai grea decât poţi duce. Şi după ce a măsurat curajul tău, a binecuvântat-o şi ţi-a pus-o pe umeri. Deci o poţi duce. Ţine-o bine, şi urcă de pe Golgota spre Înviere!"

joi, 7 martie 2013


RUGACIUNE

Rugati-va pentru mine, rugati-va, biruitorilor, fericitilor.
rugati-va în lumina în har si în adevar
sa-ncep eternitatea ascultarii lui Dumnezeu
a vietii în Dumnezeu a rugaciunii iarta-ma,
Te-am cautat în petale, în chipul cel mai frumos, am crezut
ca erai în clipa cea scrisa
Te iubesc dar prea putin, Da-mi sa Te iubesc
cu întreaga-mi fiinta!


II.


Tu Cel care, întreg locuiesti în mine, acum
strain mie, lasa doar razele Tale
sa straluceasca în inima mea.
învie sufletul meu cel pustiit
cum din piatra ai izvorât apa cea vie.

Doamne, eu sunt orbul, deschide
ochii cei din taina ai inimii,
sunt cel mai ticalos dintre oameni
-lepra pacatului acopera sufletul meu-
Curateste-ma!

Ajuta-ma !

Poet -Daniel Turcea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu